Translate

zondag 14 oktober 2012

Scrap

Na een drukke week en een bijna nog drukker weekend, was ik wel toe aan een beetje rust ;)

Vandaar dat ik mezelf beloofd had om de scrap die al meer dan een week op tafel lag te verstoffen vandaag af te maken. Lekker in pyjama een dagje binnen fröbelen (en ondertussen de was wegwerken van Middelste).
Eigenlijk was deze layout voor de challenges van Once Upon a Sketch en CSI bedoeld, maar die deadline haalde ik bij lange na niet.
Nou ja, er is in elk geval weer een pagina af voor Oudste haar boek.

Ik was er vorige week al bij Schoonzus aan begonnen. Die heeft een aardig arsenaal aan sjablonen opgebouwd en eentje ervan had ik geleend om een achtergrond mee te maken. Eerst bewerkte ik een wit vel met gouden en blauwe glimmermist.
Met reliëfpasta, inkt en daarna glimmermist maakte ik vervolgens de 'steentjes' achtergrond. Lekker hoor, dat geklieder met verschillende materialen


Ik wilde het baksteen-patroon terug laten komen op de een of andere manier en daarom gebruikte ik uitgestanste kleine 'tickets' in verschillende kleurtjes om er een muurtje mee te vormen



De sterretjes zijn van die houten, bij de Xenos vandaan. Ik bewerkte ze met zwarte inkt en clear embossing poeder. Hm, ik moet toch eens zwarte embossingpoeder aanschaffen, die geeft denk ik een wat mooier resultaat.

Slinky Dog tekende ik na van een plaatje van internet en het geheel kwam er zo uit te zien:





Weet niet of Oudste blij is met het resultaat, maar het was wel weer een hilarisch Disney-moment ;)