Translate

woensdag 11 september 2013

Ik hou van de postbode.

Echt waar hoor! Maakt niet uit of het een man is of een vrouw, dik, kort, lang, dun, kaal, oud, piepjong of wat dan ook.
Maar als je in zo'n achterlijke uithoek idyllisch dorpje ver van de bewoonde wereld woont is het een zegen als de leuke dingen gewoon op je stoepje bezorgd worden.

Vroeger (vroegâh!) kwam er incidenteel iets met de pakketpost, maar sinds google,  internetbankieren en eigen creditcard in mijn leven zijn, is leuke pakjes krijgen orde van de dag.
Als ik het busje van de bezorgdienst de straat in zie rijden (en zo langzamerhand zullen  ze mijn huisnummer wel blindelings kunnen vinden ;)), maar als ik dat de straat in zie rijden, dan begin ik al een beetje verwachtingsvolle hartkloppingen te krijgen. "Had ik nou niet iets besteld pas?"

Een beetje soort van Pavlov-reactie...


Het kan van alles zijn, van cartridges voor de printer, tot neusdruppels voor Oudste of een inschrijvingsbewijs van het burgerregister voor Jongste (tja, examenjaar dus), of (veel meer verguisd) de schoolboeken.

Da's dan meer het noodzakelijke zeg maar.



Maar soms komen er ook zulke gezellige dingen naar m'n voordeur. Kijk maar eens even wat een spannend pakket er vorige week gebracht werd




Ik had wel zo'n donkerbruin vermoeden wat erin zat. Weet je nog dat ik een poosje geleden de Scrap4Help challenge had gewonnen? Met een prijs van 13@rts
Daar was eerst wat miscommunicatie over de adresgegevens, maar uiteindelijk kwam het dan toch in de bus  :)





 Met een hele rits Poolse postzegels (overigens zeer recyclebaar om te scrappen).


En erin zaten allemaal leuke spulletjes om, zeker op mixed mediagebied, mee aan de slag te kunnen.





Onder alle lagen plakband en beschermende plastic kwam dit pakket te voorschijn:

papier en stickers  van de lijnen 'All is love' en 'Faces of Spring'
tube gel medium
pot gesso
3 kleuren inkt
3 kleuren glimmermist
pailletjes, microbeads twee maten en goudkleurige balletjes.

én een handgemaakte tag van eigenaar Aida (in scrapland bekend als Ayeeda) met de vraag of ik een keer guest designer wil zijn voor haar 13@rts blog?

Yeah!!!  *doet een vreugdedansje*


Wat een eer!! Uiteráárd wil ik dat.
Dus de komende tijd gaan jullie zeker de resultaten zien van de experimenten met het prijzenpakket.

(ik hoop nu maar dat het geen misbaksels worden....)






En om nog een beetje extra feestvreugde te brengen, gleed ook mijn bestelling van de Dusty Attic chippies in de bus.
Práchtige dingen hebben die, waar helaas hier in den lande niet altijd gemakkelijk aan is te komen. Vooral niet als je, zoals gezegd in een achterlijke uithoek idyllisch dorpje ver van de bewoonde wereld woont  ;)

Maar daar bood internet uitkomst en ik liet een stapeltje aanrukken bij onze Britse buren vandaan.



 Kijk toch eens wat prachtig!



Geen idee overigens of jullie dít binnenkort op een werkstuk gaan tegenkomen.
Voorlopig moet ik er eerst eens een hele tijd met intense verrukking naar gaan zitten staren hoor!


*tevreden zucht*